TULAJDONOS
MINTA
PÉLDA
ÉRTÉK
Jó eladót találni nem könnyű, de jó főnöknek lenni sem mindig egyszerű.
Ha úgy érzed, hogy az üzleted forgalma megrekedt annak ellenére, hogy van benne potenciál, érdemes egy terepszemlét tartani, majd finomhangolni a belső kommunikációt.
A két részes TULAJ TUNING szolgáltatással segítek neked megtalálni azokat az elakadásokat, amik a növekedés útjában állnak. Megkeressük a fő csapásvonalakat, amik fejlesztésével újra szárnyakat kapsz, hiszen a változás, az új szemlélet kialakítása mindig fentről indul.
Nézőpontváltás
Bolttulajdonosként látod a csodás üzletberendezésed, az értékes és minőségi árucikkeket, a csinos céges uniformisba öltözött személyzetet. De vajon látod-e a vevő szemével is az üzleted?
- Tudtad, hogy 10 üzlettulajdonosból 3 jobbnak gondolja a kiszolgálást, mint a vásárlók?
- Gondolnád, hogy a vevők közel 70 % a nem megfelelő kiszolgálás miatt nem tér be újra a boltokba, és negatív tapasztalatát legalább 10 ismerősének továbbadja?
- Arról már nem is beszélve, hogy az online térben elsírt panasz megszámlálhatatlan sebet üthet egy vállalkozás életében.
- A legbosszantóbb pedig az, hogy a legtöbb elégedetlen vásárló szó nélkül távozik. Az üzlettulajdonosok pedig nem értik, miért csökken a forgalom és a profit.
Ugye tudod, hogy nem mindegy, milyen cipőt húzol fel a futáshoz?
Lehet a cipő márkás, és feltűnő, ha imitt-amott szorít, vagy épp ellenkezőleg nem tartja a lábad, garantáltan nem lesz örömteli a futás. Megeshet, hogy félúton feladod, mert tör, nyom, fájdalmat okoz, vagy kibicsaklik a bokád.
Az üzletben sem mindegy, milyen irányban haladsz, kikkel és hogyan mész az úton, hogy célba érj.
A TULAJ TUNING új nézőpontot ad neked ahhoz, hogyan tekints a cégen belüli kapcsolataidra, feladataidra, és céljaidra.
Feltérképez, és irányt mutat. Abban segít, hogy a legtöbbet ki tudd hozni a vállalkozásodból úgy, hogy közben marad szabadidőd, lesz magánéleted, és látványosan javulnak a kollegiális kapcsolataid.
Miből áll a program?
TULAJ TUNING – TÉRKÉP
Az önismereti részében megtanulod, hogyan készítsd el az „én-térképed”.
Ki vagy?
Mi motivál?
Milyen problémák és kihívások foglalkoztatnak?
Milyen főnöknek tartod magad?
Mennyire vagy elhivatott a szakmádban?
Mik a céljaid?
Hol képzeled el magad és a vállalkozásod 1, 5 vagy akár 10 év múlva?
TULAJ TUNING – IRÁNYTŰ
A szolgáltatás másik felében felderítjük, merre mutat a céges iránytűd.
Milyen erős a „cégtudatod”?
Milyen feladatokat végzel az üzletben?
Hogyan és miért te?
Hogyan adj, hogy visszakapj a kollégáktól.
Hogyan kommunikálj a kollégákkal?
Milyen módszerekkel motiváld és ellenőrizd az alkalmazottakat?
Hogyan tarts lépést az emberekkel?
Hogyan szerezz lépéselőnyt?
A program során egy belső utazáson veszel részt, aminek a végén kristálytisztán látod üzleted és benne magad, egyben megoldó kulcsokat kapsz az alkalmazottaid motiválására. Te fogod kijelölni az utat, és te mutatod az irányt.